14 december - My first kiss went a little like this

2010-12-14
11:31:14
.
hej! :) Är på mycket bättre humör nu än vad jag va. Gick ju som sagt till skolan& hämtade boken. När jag var utanför så ringde lillfingret mig & frågade vart jag var & då var jag utanför skolan så då kom hon ut till mig så vi var ute & snackade lite.
Sen träffade vi Cassie, Malva & Matilda som var ute med Milton så vi hängde med ut med honom. Vi träffade en gammal dam. Hähä. Som var jätte trevlig & frågade efter Cigarrvägen. men jag tror att vi förvirrade henne mer än vad vi hjälpte henne. Haha..
Sen träffade vi även på en fransman som hade bott i sverige i fyra månader som jag pratade lite med. Hihi, jag äääääägeer ju på FRANSKA! ;DDDDD Höhö.
Sen var dom tvungna att dra in till skolan igen så jag drog hem. Det gjorde fan min dag att träffa dom! :)
Nej nu ska jag ta något att äta, har inte ätit än så jag ska ta något nu. Kände att jag hade behövt äta innan jag drog ut för jag blev yr & illamående. Men skitsamma! Puss♥
Emma, "bullen"
Emma, "lillfingret"
.
Bara för att göra det lättare för er när jag skriver Lillfingret & Bullen ;D

Skrivet av: Emma
2010-12-14
17:16:56

hahahah sjuuukt snygg bild på mig då! jappjapp förra året liksom... mums filibabba! :D<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0