14 december - p,p,P-A-T-E-T-I-S-K!

2010-12-14
20:12:21
.
AHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
Sitter här & snackar skit med 2 av mina brudar på msn. Eller satt.. -.- Sen försvann mitt internet så då fick jag panik & först sprang ut te pappa sen startade jag om datorn & då funkade det. :) Yaya, kolla inte på up in the air. Den är inte bra. Slutet suger, jag orkade inte heller kolla klart på den hela på en gång. jag kollade på lite program på datorn medans jag hade pausat. Haha, så bra tyckte jag att den va! ;) Nej men vi hörs.
Kisses♥
Grabbarna Jaa0
.
Kollade efter en bild på bullen från sommaren 09 & då hittade man denhär bilden på domhär schmexxiga killarna! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0