16 december - take a bullet straight through my brain

2010-12-16
17:20:18
Slutade 4 idag. Riktigt jobbigt! :o Hatar att sluta så sent men thats life I guess. Sorry att jag är så negativ i mina inlägg. Har faktist varit riktigt lycklig hela dagen! Tills. Jag kom hem. Men det som är jäävligt sköönt är att idag är det torsdag som ni alla vet? ;) & då blire morris för min del så då slipper jag vara hemma. :) Nice! Gick iaf hem från skolan med Cassie. Pratade lite livsviktiga saker. :) Nu ska jag sysselsätta mig i en timme & sedan möta upp Cassie! xoxo becciegirl
Okej, en gammal bild. Också höst 09. I sjuan :)
Asså gud! Kan inte bestämma mig om jag saknar mitt blonda hår & vill ha ljust igen eller om jag vill vara brunett. fast tror nog att jag bara ska låta det vara nu. Det blir bäst så!
dagsn look!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0