16 december - easy come, easy go

2010-12-16
22:15:47
Hej! Kom hem från morris för ett tag sen. Har tvättat bort mitt smink & sen sova! På morris gjorde vi pepparkakshus. Elin kom sen också btw! :) Så vi 4 gjorde ett pepparkakshus. Sen åt vi det & jag åt typ hela tiden när vi var på morris. haha. TÄNT VARE HÄR! :D Aa, det var typ det. Riktigt mys var det där. Godis fick vi också så jag ville bara stoppa fingrarna i halsen & spy påvägen hem typ.. haha. Så illa mådde jag. :$ & sen på hemvägen fick jag kramp i tårna på ens foten så jag gick som jagvetintevad! :O & sen så drog vi i grenar så det kom föll ner snö. haha, en kille gick förbi & fick lite snö på sig.. (a) Haha, dte var faktist inte meningen! O: Jag har fått ett myggbett på armen.. -.-
Sommaren 09 tror jag det var! :)
Dules, Cassie, jag & Bullen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0