20 december - Det hjärtat som skulle bli mitt på nåt vis fryser nu sakta till is

2010-12-20
22:17:41
Hej! :) Idag har jag varit med Dules efter skolan. :) Först gick jag hem, sen ringde Dules mig & jag gick ut & mötte henne. Vi drog hem till mig & spelade lite Wii. Elr lite vi spelade massa Wii i ca en timme. När vi hade gjort det så drog vi te vivo & gick tunt där i 10503 år. :D Hihi, Dules blev såååå glad på mig! Snart ska jag gå & lägga mig. Kan inte bli lika sent som igår. Halv 2 gick jag & la mig. Haha, men var inte speciellt överdrivet trött när jag gick upp ändå. Men imorrn blire till att gå upp kl 7 redan för vi ska vara i kyrkan 9. -.- Men som tur är så bor jag näära kyrkan. Så det blir najjs. Godnatt♥
vinter 09..
AHAHAHHAHAAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHHAHAHAAHAH!
Dog lite när jag hittade bilden.. (:
GAASH mitt håååååår! :'(
.
.
Stackars Linus Kruslock ;(
AHHHAHAHA!
Dog lite när jag hörde namnet också! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0