21 december - ÅH!

2010-12-21
07:20:00
Godmorgon alla läsare. Är ni vakna redan nu? :) Själv gick jag precis upp. Är sjukt trött, men det var ju bara att lämna sköna kudden & pallra sig upp ur sängen. Idag är det ju avslutning. JULLOVJULLOVJULLOVJULLOVJULLOVJULLOVJULLOV! WOOHOOOW! Skönt. Efter skolan idag ska jag åka till farsta & handla lite behövligt till mig själv & dom sista julklapparna. Sedan ska jag nog dra hem till rasmus. Det var planerna tror jag. Men vi får se om dom håller i sig. Får ju även mitt betyg idag bla. Är sjukt sugen på att se hur det blev! Mest G pikar jag på. Nej men nu ska jag sminka mig, platta håret & äta.
Kyssaaaaaar ;**

Inte en gammal bild, men såhäär |-----| fint var mitt hår på
kryssningen jag var på i oktober trorja det var! (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0