21 december - Hurrey!

2010-12-21
18:14:43
Åh.. Lyckades försova mig imorse.. -.- hade skrivit ett tidsinställt inlägg igårkväll för att jag visste att det var runt då jag skulle gå upp. Men alarmet ringde eller så stängde jag av det i sömnen.. Men aja! Fixade mig på 20 min så jag gick runt med lite fuckedup smink idag.
Hihi, Emma nämnde att "jag var till&med brunare än henne i ansiktet idag.."-.- *suck*
Haha, nej men fick betygen. 1 IG, 3 VG, 10 G. Ska försöka jobba upp mina betyg lite sen till våren bara. Men är ganska nöjd ändå.
Efter skolan så gick Emma, Cassie & jag hem till moi, spelade lite Wii & gick ut med Bettan&Zacke. Efter det drog vi te farsta. Där gick vi runt i timmar. Haha men typ! Handlade lite saker som jag visar er snart. Stay tuned. ;) I farsta träffade vi iaf Sammi på Donken.
Så vi satt & snackade lite med hnm. Runt halv 5 kom jag hem & slog in lite julklappar & sedan tog jag en låång dusch! Skönt. Nu ska jag sminka mig, fota det jag köpte & ikväll blire utgång med samma personer & Dules..? ;) Xoxo becciegirl
den äldsta bilden jag har på min dator..? :)
tror det var 2005, i trean!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0