23 december - ho,ho,ho

2010-12-23
22:10:00
Godnatt♥ Snart ska jag börja göra mig iordning för att sedan sova. Vi får se om jag orkar hålla mig uppe tills 12. Då kommer jag öppna julklappen från farmor. Men vi får se. är riktigt trött idag eftersom jag la mig så sent igår. tror att klockan stog på halv 6-6 när jag faktist gick & la mig. Haha. Btw, imorrn så kanske det inte blir bloggning alls! Bara så att ni vet. Det är ju trotsallt julafton imorrn så ni får ha lite överseende. Men dagen efter kommer iaf allt jag fick. Xoxo Becciegirl
haha okej, vad bara tvungen att lägga ut dethär! & hahahahHAHAHaHAHAhaHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHhahaH-A!
Dööööör. Ett collage jag gjorde på mig & cassie typ år 2008-2009. Vi hade klippt min lugg.. HAHA!
.
..O-M-G..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0