25 december - the day after

2010-12-25
22:22:23
Hej! internet har inte funkat så därför har jag inte bloggat. men igår fick jag iaf feber men var tillräckligt pigg för att kunna fira jul. Det var riktigt mysigt iaf. Idag har jag varit med Elin. Vi har spelat wii typ hela dagen. Asså jag skojar inte. från typ halv 3 till 5. Shit. SÅ kul! Vi har varit på vivo. Träffade sötingar där. ::) Iaf. Elin ska sova här & vi ska kolla på 2 filmer & äta nachos med salsa! Nu ska ni få en massa bilder. Puss♥
manikyrset, mascara & läppglans
Duschkräm & bodylotion
kofta
presentkort, närpiercingar ansiktsmask
deo, örhängen, neccessär
ficklampa
nagel/handset, sminkborttagning, bodylotion, hårinpackning
tomtar, hårspännen, örhängen
linne & pyjamas
pärlplatta
kofta
örhängen & manikyrpenna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0