27 december - It's getting dark to dark to se

2010-12-27
18:55:00

Hej. Är ute nu. Ett tidsinställt inlägg tänkte jag göra till er. Visste ni att..

* jag plankar nästan AlltiD när jag åker på tuben?
* har jag en nipple-kula i mitt öra & jag ska köpa en hel nipple-piercing & ha i örat?
* Jag älskar att shoppa? Men vilken fullt normal tjej gör inte det?
* Salsasås med nachos & tacos är det bästa jag vet?
* jag har 3 bästavänner & vi 4 är sååååå tajta?
* jag åker & tältar varje sommar & sommar 010 var Cassie med mig på Gotland?

Det var det! Här är jag påväg till Gotland sommar 09.
Hahahahahah! Ser ju ut som om jag har fetaste underbettet! :D
var kanske lite trött..? hade inte sovit något alls så natten. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0