28 december - våga fråga beccie-kjolen

2010-12-28
00:54:10


Hej! Sover hos Elin tha Hippie inatt! Har rakat av mig lite hr på huvudet.. :) Ångrar mig lite kanske. Blev supersugen på en sidecut. men vågade inte raka av allt. :D Så tog bara lite. Ha ha. Nu kom hippien in från toan. Fyfan till 100%. Jävla CP!
Vem har sagt att just du ska ha bästa menyn? jag stog på scenen i en av de storaste konserthallarna i Tokyo....
Vi ska snart söva ner elin.. Innan det ska vi göra henne till en hippie.......... "Ska vi?" frågade elin förundrande. "ja, för fan! Till 100%" Svarade beccie med entusiasm.
Vad ska jag säga..? Vi är trötta...........................................................
Kissessmissespisses On elin

hahahahahhahaha.
FETT fin!
spetsig..
jag gjorde ögonbrynet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0