31 december - elr nyår idag ju!!!! ;DDDDD

2010-12-31
00:20:23
LO! Vaknade runt 1. Gick upp direkt & la mig framför tv'n. Kollade på den i typ 2 timmar. Men jag tyckte att det var dags att göra ngt så jag mötte upp Elin & vi drog till farsta. Vi fixade lite grejer där & sedan åkte vi hem te mig. Vi var där en stund & fortsatte sedan till henne. Vi drog ut med rasmus & Robin. var ute. Hämtade upp Sammi. llalala stog utanför honom. HAHAHHAHAAHAH! dog lite där. :') Sen bestämde jag & Elin oss för att hälsa på cassie som ni såg..? :) Iaf, dom hade dragit så vi drog hem te Elin & var där läänge. Sedan hängde hon med mig ut & jag drog hem. Det var det! Min dag just 4 u. ;) Imorrn äre ju nyår! WOHOOW! vart tog 2010 vägen lixom. jag ska ta vara mycket mer på 2011 kan jag ju lungt säga. Imorrn sover jag iaf hos lillfingret i farsta strand. med Elin & kanske den sista skalbaggen. Det beror på om hon är frisker. Ska iaf upp 8 imorrn! Woohoow! Kan tyvär inte säga varför men your gonna know tomorrow. Kan inte säga det nu. Ha might be reading this blog you know. puss
fick med mig domdär örhängerna hem ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0