5 december - scones & thé

2010-12-05
13:52:45


Godmorgon sötaste läsare! :) Har ni sovit gott? Det har jag! Måste bara berätta en sak som hände inatt elr imorse. Sjukt irriterande! haha.. jag & Cassie gick ju & la oss runt halv 4. Sen så typ runt 10 i 4 så går det någon jävel utanför fönstret precis när jag & Cassie hade somnat & pratade ashögt. Asså vi hade förnstret helt stängt men ändå hörde man varenda ord hon sa. & hon gick typ där & pratade i 10-20 min. & så började ju såklart Milton skälla & så. Jag försökte att somna om. Men hon fortsatte prata & Milton fortsatte skälla. & sen halv 5 så går det någon kille utanför & pratar högt istället. -.- Man ba snaark?! haha, vi var ju aströtta. Iaf, vi vaknade runt 12 & typ bara låg i sängen & gjorde inget alls. Men nu har vi precis bakat scones & ska ta ut dom 5 i. Vi hörs! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0