6 december - Dance like it's the last night

2010-12-06
19:14:34
.
Hello Sweetiesar! (: Vad gör ni? Själv ligger jag i sängen & är mätt. Höhö, har precis ätit. Ska iaf berätta om min häärliga dag! Efter skolan gick jag, Elin, Cassie & en massa killar typ mot Elin. Vet inte vart dom skulle men planen var att vi skulle vara med varandra. Tjejerna asså. men vi var ute med dom ist. Sedan skulle vi dra hem te Cassie för att gå ut med Milton då drog alla förutom Dunder. Han hängde med oss. När vi hade varit ute med hunden så drog vi hem te Elin för hon skulle äta & sen vidare till Rasmus Dunder. Där byggde vi med lego. Hehe, skitkul ju! xd Runt 6 halv 7 drog jag hem för att äta. Orkar inte dra ut något mer idag, så jag stannar hemma. Snart ska jag kolla på ung&bortskämd. Men nu! Bilder från helgen, stay tuned!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0