9 december - kommer du inte på något namn döp den till svart eller vitt

2010-12-09
16:07:11
.
Steg precis innanför dörren! :) Slutade fyra idag.. Hähä. Nej men vi fick sluta typ en kvart tidigare såå nu är jag hemma. Vad gjorde jag i skolan då? Höll på att döööööö på engelskan!
asså det finns inte ord för hur mycket jag hatar den lektionen! -.-
Sen fortsatte dagen med dubbelmatte. Gjorde omprov. Så får jag G på det provet har jag G i matte! hoppas.
Nej men jag tror att det gick bra iaf.
-
Lunch, gick hem te Cassie för hon skulle byta tröja. Efter lunchen vare no.
Fick en massa jävla papper till ett prov vi har tills på torsdag så nu har jag typ 1457000000 papper till det provet? :D Kul! Efter no'n håltimme i 40 min.
Jag & Dules gick & köpte godis. Hihi det var ju kul det, visst Dules?! ;)
Sen fortsatte dagen med klassråd. franska. Vi var bara 5 pers där. Jag, Emma, Sammi, Sammy & Emanuel.
Vi spelade lika som bär. haha satt & garva hela tiden! Skitkul ju!
Fast Sammi gick typ en knart innan vi slutade & vi andra satt kvar & spelade typ en kvart efter vi slutade.
Hoho, så kul tyckte vi det var!
-
Slutade tillsist dagen med syslöjd, snackade med brudarna stickade & lyssnade på musik.
Ganska skön dag ändå! Satt även på andra mattelektionen med Cassie & sjäng & lyssnade på musik.
Najjs! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0