ännu mer pyntat..

2010-12-22
01:39:39


Tja bitches!
Ni vet vad jag har gjort idag & allt så jag slipper att skriva det. Har blivit lite dålig bloggning. Ni vill nog veta mina resultat om jag inte redan har sagt det? aja för er som missade det. Jag fick 2 VG & 12 G.. hm, är inte helt nöjd eftersom jag vet att jag kan lyckas i några ämnen till om jag vill. Skönt att jag fick G i spanska för det trode jag verkligen inte ;o! Det är verkligen IGvarning där!

Imorgon blir det packning och så. Har inte sagt något till er, men jag drar till m&m på torsdag kommer hem någon gång efter julafton då har man moster + kusin med sig hem. Han har tyvärr lärt sig att gå, så jag kommer skjuta mig och honom, om han har ner min ääälskade data (a).

godnatt på er hörni.


Skrivet av: emma
2010-12-22
14:24:32

Det kan inte vara normalt, eller tror inte det iallafall. Haha, bra att jag inte är ensam om det :P <33

Skrivet av: emma
2010-12-22
19:12:29

:)<3 älskar dig också cassie och du är också underbar :)<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0