Besöksrekord :)

2010-12-23
02:29:45


Heey alla sööta!
Blev lite sen bloggning, så förlåt för det. Jag drog ut en snabbis med Milton, sen så drog vi ut och snackade. Vi drog till Vivo och sen hem till mig. Tililie köpte läsk, chips & dipp, så drog vi hem till mig och kollade på " John tucker most die". Hon hade aldrig sett den helt sjukt! Hoppas hon gillade den för jag älskar den lika mycket varje gång. Sen fixade vi hennes blogg lit här får hon en FET LÄNK! http://mbellanitzky.blogg.se ! Ska göra lite mer saker på hennes blogg någon dag. antingen idag eller imorgon :).

Imorgon får Beccie ta hand om bloggen till på tisdag. Drar till mina gammelpäron (mormor och morfar) för dom som inte fattade x).

Här kommer bilder från mig och Tild :D<3


Här får ni en bild resten får ni imorgon. Jag bara tog någon. Godnatt ;*<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0