Boken heter "medans mamma sover"

2010-12-01
15:06:20



Tjatja bloggen ;). Kom hem för en halvtimme sen eller något? Idag var det den kortaste dagen på veckan då.. Idrott, vi körde vollyboll. Det var kul, men jag är inte så duktig, men jag ska öva så jag blir bättre :). Sen så svenska. Vi hade vikarie, satt och läste hela lektionen. Lunch, Matilda & Beccie följde med ut med Milton. Sen matte, so och sen blocket, jag gick på matte. Beccie, jag och emma satt och snackade hela lektionen, ruuuligt :).

Nu har jag gjort tée, nudlar , lagt fram mobilen ifall den ringer, tagit hit alla läxor så jag inte behöver röra mig ur fläcken. Nu ska jag plugga puss!




3D-glasögonen på, bara för skojskull :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0