Gått långt idag :)!

2010-12-12
00:48:10


Hello våra fina läsare :)!
Jag kom hem för en timme sen. Jag har varit ute med Elin & Beccie. Vi har varit ute och gått, skit mysigt men kallt! Vi gick från starris till Fs. Vi gick från starris och skulle ner till dreviken, men det var så mörkt där så vi vek av och skulle då till farsta och ta tbanan hem, men på ngt sätt hamnade vi i FS, haha. Vi tog tbanan hem därifrån. Sen så gick Beccie och köpte chips och sen så gick vi hem till henne och hade mys. Kollade på "7 x lika barna leka bäst". Helt galen film den får 2/5 från mig. Jag hängde inte alltid med, för mycket gråt och sånt. Nej det är inte riktigt min typ av film. Sen drog vi ut med Milton, efter det drog jag hem och nu sitter jag här ;).
Just nu sitter jag och chattar medans jag lyssnar på musik. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0