Hagsätra.

2010-12-08
18:21:09




Oj, nu ser jag att Beccie har bloggat jättemycket.. Hade tänkt att berätta lite om min dag. Idrott, svenska, so & so. Lugn dag vare, rullade på med ett okej humör.

Efter skolan var jag kvar lite med Nemo, Christian A och några andra jag inte kommer ihåg namnet på. Sen drog jag hem och träffade på Nemo igen och namnlös (a). Han mulade mig -.-'.. Sen när jag var utanför mig märkte jag att någon hade tagit mina nycklar. Jag träffade på en tant och  jag frågade vart dom gick, men hon var typ helt döv så jag fick skriva på min mobil till henne, haha. Hon var en riktigt trevlig tant. Sen var jag tillbaka i skolan. Jag gick och frågade Nemo om han hade tagit mina nycklar för han hade rotat i min ficka lite tidigare, inann jag gick hem, men han hade dom inte. Utan Christian hade tagit dom och han hade redan dragit hem -.-. Så fick jag ett sms av Emma och hon frågade om jag hade mina nycklar men det hade jag inte så jag ringde upp henne. Jag får dom imorgon :). När jag kom hem så prövade jag mina nya skor, supernöjd :D! Efter det drog mamma och jag till Hagsätra för att pröva lite kläder till Milton, men vi köpte inget nu ska jag plugga och sen se PARADISE HOTEL! hörs puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0