Lite om mig

2010-12-11
00:32:14

Dömma - Jag dömmer faktiskt inte folk på en gång. Om någon kollar snett på mig så börjar jag inte hata den personen. Jag undrar mer "menade hon/han det dära eller råkade hon/han bara?", men fortsätter hon/han så får peronen inte så gott intryck hos mig.

Blyg - När jag var yngre så var jag riktigt blyg, men det har försvunnit nu i högstadiet. Jag kanske inte är den som börjar snacka eller den som går fram till någon och presenterar mig, men när någon har börjat snacka med mig så babblar jag bara på. Tystnad är inte det roligaste när man möter nya människor.

Social & sällskapssjuk - Det är jag det! Det bästa som finns är att sitta och prata med människor eller att bara vara med någon. När jag är ute så går jag ofta åt helt fel håll bara för att ha sällskap och kunna prata, härligt.

Märkeskläder - Jag är helt galen i märkes kläder. Dåligt jag vet, men är det ett märke som är populärt eller som jag gillar så vill jag ha det! Hur dyrt det än är så sitter jag och drägglar över plagget. Vissa plagg kan jag bara drömma om *snyft*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0