No money in the bank

2010-12-11
00:11:44



Hello there.
Kom hem typ nyss. Jag var ute med Elin & Beccie. Vi gick till Morris det var inga roliga typer där, så vi drog ner till musikrummet. I goes wild on trummer säger jag bara, men det är de ända jag kan spela någorlunda bra. Det låter helt okej, men jag får inte alltid in allt. Sen så sjöng jag seriöst för första gången med Elin & Beccie. Det var faktiskt inte pinsamt :o, BARA kul! :). Vi kom dit nio, gick vid tio över tio, då gick vi ner till snurran och snackade om allt så jävla skönt att snacka ut med dom. Dom förstår mig mer än någon annan.

Jag kom i alla fall hem för ca 30 min sen. Frös arslet av mig. Jag kände inte den längre :o.

Nu ska jag bara ta det lungt och lägga in lite saker ni inte visste om mig, så kolla in bloggen om en kvart eller ngt.


kill me.. jag har den här låten i huvudet.. BBEEEEEEEEEEEEEEECCIEEEEE!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0