Nu känner jag att jag har varit riktigt jävla sämst på att blogga!

2010-12-19
14:30:35


Heej på er sötnosar, nu ska jag skärpa mig.
Nu ligger jag i sängen är inne på bdb, msn & youtube. Idag vet jag inte vad som händer har inte planerat något. Jag tror att det blir en chill dag idag ;). Dricker tée nu i alla fall..

Igår var vi ju hemma hos Rasmus, fan va roligt det var. Det var jag, Sammi, Robin, Rasmus, Beccie, Aida & emma. Jag dog typ av Sammi, haha, han var så sjukt rolig. Aja, gick typ och åt hela tiden där, haha. Tjockis jag vet, men jag var hungrig (a).

När jag kom hem webbade jag med Beccie och sen gick jag och la mig. Nu ska jag chatta med Amanda och äta frukost puss!


Skrivet av: amanda den snyggaste (a)
2010-12-19
14:37:37

så jävla finast är du!

Skrivet av: amanda den snyggaste (a)
2010-12-19
15:07:34

sv: klart vi gör :D (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0