Så blir det..

2010-12-31
11:18:07


Godmorgon, moster & min kusin åkte nyss. Jag fick lite tårar i mina ögon när dörren stängdes. Det blev så tomt, så tyst. Saknar den lilla ungen.. äsch, träffar honom snart igen ;).

 Vad händer idag då?  Jaa ni.. ska väll vara hemma och ta det lungt. Vill inte gå ut och göra ngt vill bara vara hemma. Känner mig trött, sen så känner jag mig inte frisk.. Jag mår inte bra, men jag vet inte var jag mår dåligt?
Snart ska jag ta ut min lilla Milton, få frisk luft efter tre dagar. 

Sorry tjejer att jag inte kommer att vara med ikväll, men ni kommer nog att ha det jätteroligt utan mig som förra året, hoppas jag inte går miste om för mycket ;)!

Puss och kram på er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0