She ain't got no money in the bank NO!

2010-12-13
22:27:34



HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ! :D det är Cassie här (a).
Förlåt att jag inte bloggade, men jag var trött & irriterad. Jag var irriterad för att min data cpade sig för första gången idag. Allting jag gjorde gick segt, den loggade ut mig från msn och loggade in mig hela tiden? här har man sitt egna lilla liv och det tog typ fem minuter för den att logga in igen. Jag var nära att kasta den i golvet.. men jag slog till den istället och stängde av den, så jag inte skulle ta sönder den, hehe..

Menmen! it's past now and my darling works fine.

När jag stängde av gick jag och sov. Sen vaknade jag av att mamma gick och väckte mig & min bror. Familjen tod en liten sovstund ;). Sen blev det mat, paradise hotel. Johannes åkte inte ut -.-.. hsugduasdfugasufgsa!
Sen la jag mig och lästa 40 sider ur svenska boken, ska läsa lite mer nu. Den måste vara klar tills imorgon..
Puss&godnatt alla fina läsare ;*!<3


(Tagen nyss)


Fuck you plocka dina kantareller!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0