Sjukling nr 3, nu är det bara emma kvar ^^

2010-12-15
09:35:00

Hej alla fina läsare. Idag ska jag vara hemma. Vaknade vid nio och såg att jag hade försovit mig, hade ställt klockan på kvart i sju? antingen ringde det inte eller så stängde jag av den och sov vidare, båda sakerna har hänt föut så det var inget nytt ;). Sen så har ju jag plågat mig själv med att gå till skolan fast jag är sjuk. Ska kanske komma imorgon i alla fall, idag ska jag bara plugga & vila. Anyway, så jag gick och sjuk anmälde mig. Jag var helt osminkad och hade bulle på huvudet.. Aja nu ska jag äta breakfast pussar!


Skrivet av: Emma
2010-12-15
13:08:19

ohnooooo, ni får inte smitta mig också uuurk :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0