LåÅåÅÅåÅåååÅååÅÅNNNG dag -.-

2010-12-14
19:23:56



Måste bara börga med att säga "gud vad jag saknade alla tjejerna i klassen under tre lektioner" ;(. Alla killar var typ utråkade så jag var deras offer.. JOBBIGT. Tur att dom kommer tillbaka imorgon. Jag skulle inte överleva en dag till ;o!

 Jag fick ju höra lite roligt som dom tyckte om vissa. Vet att ni inte bryr er om vad jag skriver om jag inte skriver deras namn, men jag kan inte lägga ut det.. Jag måste bara säga jag trode verkligen inta att HAN tyckte så om HENNE.

På svenska kollade vi på "Jalla jalla". Juste jag får VG i svenska hurrey! Vem är bra på svenska? "Cassandra" (a).
Det var ett prov vi hade gjort som jag inte hade pluggat så mycket på så där fick jag bara G -.-'. det sänkte mitt betyg och en sak jag inte har lämnat in. Det jag har gjort och lämnat in har jag fått VG, VG, VG, VG+ & G. Jag är nöjd det här är ju ett av mina bästa ämnen :).

Tur att jag har min älskade Emloy. Vad skulle jag göra utan henne =)? Hon var oxå ensam, så det kändes bra att jag inte var ensam om det oxå :).
´
När jag slutade satt jag kvar tills tjugo i fem med Emma. Vi väntade på Chrille. Dom är så söta tsm! ;*. Emma och jag satt och pratade lite. Jag känner mig så lugn när jag pratar med min lilla Emma, hon gör mig lugn på ngt sätt, men ändå helt galen så att jag skrattar som fan.. Hm.. vet inte hur det går ihop, men så är det i alla fall ;)!

När jag kom hem satt jag mig och pluggade på en gång faktiskt :o! Sen gick jag ut med Milton och sen åt jag. Nu så sitter jag här. Ska sätta på tv:n och kolla på PPpPppPPPPppAaaaaAAAAaAaaRRRrrrADISE HOTEL!
bye ;*


Skrivet av: Emma
2010-12-15
13:07:37

hhahahahah söto! vad skulle JAG göra utan dig? :D naaawi, tack men det är han som är sötast av oss två sååå hihi ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0