Bye.. :'(

2010-12-23
12:01:36


Godmorgon på er ;). Hinner tyvärr inte skriva så mycket, för jag ska åka snart om ca en halvtimme.. ooh -.-'.
JAG VILL INTE ÅKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, K*K. Sitta i bilen med Milton, asså kill me. Han är såå jobbig. Han vet inte vart han ska ligga så han klättrar på mig och i sin korg, jobbigt läge asså :(.

ANYWAY! Eftersom att jag inte bloggar imorgon eller någon annan dag tills på tisdag så säger jag GOD JUL ALLA VÄNNER & LÄSARE ;). Btw, helt sjukt att det är jul imorgon? Snart får jag min fjällis ^^, ooh, jag har väntat så länge :D!

Här kommer några bilder från igår :).


Skrivet av: b
2010-12-27
14:33:11

sååååååååååååå fuuuuuuuuuuuuuul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0