Nu skriver jag om mina fem dagar :)

2010-12-28
19:58:11


Såå nu kan jag skriva lite om mina fem dagar i värmland, busigt.

Dag 1: När vi kom dit var jag trött, så jag var inte ett dugg social. Gick bara ner och kollade på tv.. Sov jätte dåligt. Jag får ligga på en jävla madrass -.-.. skoja inte, jag hatar den, men jag vill inte klaga.

Dag 2: Hade as ont i min rygg och var super trött hade inte sovit något knappt. Dagen rullade på, firade julen, som alla andra år. Adde gick tomte åt min kusin. Det var väll snällt att han ställde upp men seriöst? Robin fattade ingenting och var mer rädd, men jag fick mig ett gott skratt (A) BUSIGT.

Julklappar, kommer senare bild.. kanske.
* Chockladask
* Troser
* Toffler
* Väska
* örhängen
* Sen så mina uggs som jag fick lite tidigare.
* 2900 :-

Så jag ska köpa en fjällis när jag blir frisk. Sen så har jag 600 kvar till shopping i Nacka med tjejerna.

Dag 3: Vaknade vid tio av att mamma väckte mig. Jag mådde jättedåligt, så jag fick alvedon. Sen så blev jag bara varmare framåt kvällen. Skände mig yr typ hela tiden. Sen på kvällen hade jag ingen ork i hela kroppen. Det bara värkte. Asså, jag lovar! Jag blev fan skit rädd x). Jag hade 39 grader.

Dag 4: Sov dåligt som alla andra dagar. Blev uppvaktad hela tiden, kändes lite mys, men det var riktigt uttråkande. Låg i sängen hela dagen..

Dag 5: Mådde illa hela dagen. Trodde fan att jag skulle spy i bilen. Mamma skulle bli jätteglad då.

Mm.. det var väll typ allt. Har längtat efter min säng så mycket :')! Vet ni!? jag har inte kunnat äta ordentligt på hela julen :'(! Det ända jag har kunnat och velat äta är tomat, hahahahah x).

Just! Man kan inte lämna Beccie i fem dagar ens :o. Hon rakar av sig håret & sätter strumpbyxer på huvudet. Seriöst det hon har skrivit skrämmer mig kjol? hippie? asså hjälp.. torrhumor dom har ibland x)? Jag tror inte någon fattar förutom dom :).

Anyway, skönt att vara hemma ;)!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0