Lääääääskigt :O

2010-12-04
14:39:49



Heeeeeeeeeeeeeeeello läsare!
Har precis duschat, härlig känsla. Vaknade halv tolv, gick upp, kollade lite på tv, duschade och nu sitter jag här. Ska kolla lite bloggar, sen så ska jag plugga lite matte. Senare ska jag träffa min älskade Boolie. Har ingen aning om vad vi ska göra, men det blir säkert något gaaaaaalet, I hope. Det är då vi får våra flippar och garvar åt allt. Där snackar vi häääärlig käänsla!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och pratar med min bror.

Snart ska jag sätta mig och plugga matte..



 Två tavler har ramlat ner i natt. En på min bror och på vatten, hus & en sol. Jag är skit rädd..
Det måste fan vara ett tecken, hahhaha! jag behöver fan söka hjälp x)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0