Boy you turn me, upside down.

2010-12-05
21:29:00



Heeeeeeeeeeeeej cuties!
Sitter just nu i denna sekund och chattar med min lilla nöt elin :). Typ första gången jag har så mycket att prata om med någon på msn. Det bara flyter på. Vi snackar liksom om allt men nu börjar elin förstöra för hon ställer inga fråger, men jag ska försöka att få det hära samtalet att rulla på igen :).

Imorse - Efter att vi hade ätit våra scones drog vi ut med matilda & Aida, vi åkte pulka. Vi åkte inte så många gånger, jag var sååå varm! jag hade täckbraller & allt.

När jag kom hem vi sex så åt jag och efter drog jag ut och träffade Beccie, Emma, Aida, Robin, martin & Rasmus, min gay loard :). Det var så kallt och dom gjorde det inte speciellt varmare. Beccie blev typ nerputtad i snön hela tiden, haha. Såg så kul ut! Jag höll mig borta, försökte i alla fall.. men jaa. Jag blev inknuffad i en buske, mulad  och nerkastad i snön. Jag vill vara biffig :o! Så jag kan skydda mig. Jag kände mig så försvarslös :'( dom bara bärde upp mig och kastade mig ner i snön -.-.. kallt. Alla bara garvade åt alla hela tiden. Juste asså Martin är helt sjuk! han gjorde så att det såg ut som att jag hade kissat på mig. Jag berättar inte hur -.-.. VÅLDTÄCKSMAN :'(.

Kom hem vid halv nio? alla drog, så jag gick oxå hem då.

Beccie kommer med bilder från i helg, hoppas jag.

Tagna nyss, godnatt ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0