kioskmongo.

2010-12-07
21:53:59



Hi suger, I don't need you anymore. Påhittig början på mitt inlägg jag vet. Jag är sån (a). Idag vare en riktigt najjs dag. Hade typ inga riktiga lektioner och så hade vi ingen slöjd. Vi slutade tjugo i tre, när vi igentligen skulle ha slutat fyra. Ibland blir man ju inte bara fööör lycklig.

Anyway, det här är ingen speciel dag så förstår om ni somnar av att den är så tråkig ;). Började med so jag var först där *stolt*. Efter var det engelska, men vi hade författarbesök så det var ju najjs, men lite långtråkigt för hon snackade föör mycket. Sen var det lunch, spanska, no och sen svenska.

Hemma så gjorde jag inte så mycket, la mig vid datan och sen så la jag mig och sov från fem till halv åtta, för då var det ju PARADISE HOTEL, asså omg, jag tror Julia åker ut nästa vecka :'(.

Imorgon får jag en tidig julklapp från mamma. Det är ett par nya skor från ellos. Jag får skorna nu för att jag behöver ett par skor som värmer en stor del av benen, eftersom att det kommer att bli kallar -.-.

Nu blev jag irriterad. Jag letade efter min sko på ellos, men guess what? Den är slut så det finns ingen bild på den. Japp, så kan det gå, men ni får se imorgon.
puss!


Skrivet av: Anonym
2010-12-08
11:21:25

din sko har skitsnygga skor


Blogg-adress: http://crazyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0