17 juli / Hemma från Gotlandet

2010-07-17
17:16:03
Hejsan alla bloggläsare! Nu är vi hemma från Gotland! vet inte om cassie har bloggat, ska kolla det nu så jag vet vad jag ska skriva. :) Okeej, sådärja! Vi har iaf badat en massa. Varje dag typ förutom dagen vi åkte hem. Sen badade vi i ett gammalt kalkbrott två gånger som var aasmyyyyys! :D Vi shoppade & sånt också. Inte en endaste droppe regn. Ska aldrig med lita på värdet! :o Men det var ju asbra att det inte stämde! :D SOL, SOL, SOL, SOOOOOOOOOOOOOL vaarje dag! :) Över 25 grader i vattnet & inte under 30 grader någon dag! Det var varmare än när jag var på Lanzarote! ;) Iaf, hade suuper kul i bilen påväg hem från Nynäshamn te stockholmen. ;p Iaf sitter hos pappa just nu & väntar på att maten ska bli klar elr ngt. Väntar på bättre tider. nejmen, messar lite med Elin också. Ska äta hos pappa idag & sen när jag kommer hem te mamma så är det bara att packa väskan igen så ska jag dra te västkusten/Falkenberg som sagt. Kommer hem på fredag/lördag. Beror på vädret. Nu ska jag kolla på SATC avsnitt som jag inte har gjort på Läääääääääääääänge. Justde, kom på en sak nu. Bettan rymde en natt! :o Sen kom hon tebax på morgonen & var super glad & smutsig. ;p :D Haha.
Pusspuss!
Har köpt en ny närpercing Akut pga att min gamla slets ut. ;p
men jag gillar den nya bättre =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0