31 Juli / alors on danse et alors on chante

2010-07-31
23:05:37
Sådärja! Nu ska det bli helt vanlig uppdatering igen från min sida. har precis cyklat hem te pappa som ett jävla pucko! :o Tur att ingen såg mig! ;s Det hade inte varit en vacker syn isf. Jag hade två vanliga handväskor på ryggen som ryggsäckar. Inte En utan 2! En väska + två påsar på styret. & så gjorde påsarna så jag hela tiden åkte te höger sida med styret där påsarna hängde. -.- Man bra great! :D haha.. ;) Asså shit är så jävla taggad te The Voice! Jag bara ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar 2 artister! :D :D :D :D :D :D :D Jag dööööööööööööööööööööööööör! :o Elr jag älskar inte dom men deras lååååååtar! =) Iaf, nu ska jag läsa lite bloggar & sedan kolla på satc. & gotlands bilderna får ni imorrn. Jag lovar!
Kyss


*happyface*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0