Det svider i ögonen -.-

2010-07-22
01:13:10

Hola !
Har presic kommit hem från min bebis :).
Vi har haft skit kul ! fyfan vad jag garvade, den där lilla flickan kan ju bara inte vara för rolig :).
Hihi, vi satt och sjöng, vad jag garva ! Vi va amatörer, wannabes & tondöva sa dom haha!
men så alla vet så är det jag som suger på att sjunga så det var jag som sabbade allt. Min bebis går
ju på musikprofil då kan hon ju inte sjunga dåligt, hon är bäst min älskling päälii bebis blue (y).
Jag kom till elin vid halv sju skulle jag väll tro, hadde med mig lite bullar, shweet !
Vi kollade på en film som heter "The Grudge" hoppas jag kan sova ikväll -.-'.. I need a helping hand, thanks !
Vi fick för oss att vi skulle kolla på "The house of wax" & "mirrors", men vi var helt skräckslagna efter the grudge så vi var nöjda med det, höhö..  Vi ska se dom andra filmerna någon annan gång.
Efter så pratade vi & visade varandra lite saker på datan :).
När båda var jättetrötta så skulle vi jaga en fjäril (?). Elin berättadeom lite böcker hon hadde läst.
Dom lät jättebra allihopa.

Ska kolla på en rolig film nu och sen sova!
Önska mig lycka till med att somna xD!

Kolla va gulliga vi var för ett år sen :')!


Skrivet av: världens bästa elin
2010-07-22
10:35:54

hihi vad du är gullig min bebis :D

Jag älskar dej :D ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0