Det tycker inte jag `´(

2010-07-17
13:53:33

Hej..
Sitter här i vardagsrummet & äter en Ben&jerry glass, mumms :p.
Asså stackars lilla mig :(.. jag kanske har fått ögoninflammation :/.
*snorkel* aja, sitter här med två våta lappar under ögonen ni får se en bild sen.

Idag ska jag bara vara hemma. Jag är jätte trött :/.

Imorgon åker Beccie till västkusten så jag får ta hand om bloggen, fast jag vet ite hur länge hon är borta.
Beccie ar alla bilder från Gotland som hon lägger ut någon dag.

Det har varit en helt wonderbar vecka som jag nog aldrig glömmer :o.
Det var skit kul & varmt osv..

Bloggar senare !

Här kommer en bild på mig. Jag skämmer ut mig menmen..
Jag hatar den bilden den är så ful men jag kan inte beskriva hur det ser ut..

försökte göra mig så fin som det gick -.-..


Skrivet av: ????<3:)
2010-07-17
18:55:17

vad är det där?<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0