Godnatt §

2010-07-08
01:49:07

Heej bloggen !
Förlåt för dålig uppdatering från min del :/.
Men aja, kommer att bli det nu dom här dagarna sen åker ju jag och beccie
till nivetvart! yey !
det är bara två dagar kvar !
:OooOoooOOooOooooOoOOOOoOoooo.
Imorgon drar familjen + Beccie & Elin te stranden. Fast Beccie & Elin är ju min familj eller ja nästan.
Jag älskar dom lika mycket som min familj :).
Vi ska ha det bäst.
Senare ska jag grilla :D:D:D:D:D:D:D!
Me like.

Vet ni !? På lördag ska jag tvätta min kläder för första gången ! :o.
Undrar hur det går. Klockan sju blir det till elva :o.
Haha, hoppas dom inte blir missfärgade eller för små :/.

Hihih, snackade med elin & Beccie på msn :D, skojigt !
Men nu är dom bort :'(.
I alla fall elin..

Är trött nu.. ska sova.. godnatt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0