irriterad.se !

2010-07-31
21:33:32

Irriterad så det finns inte !
Fick vänta i trapphallen för att mamma skulle vaknade jag plingade tusen gånger, milton skällde,
jag ringde på hemtelefonen som låter typ skit högt ! , bankade på dörren, sparkade på dörren, skrek i brevlådan, ringde hennes mobil minst elva gånger! Sen gav jag upp och satt mig vid fönstret och satt och läste bloggar på mobilen. Sen ringde jag henne på mobilen igen & hon svarar inte. Sen ringer jag hem då svarar hon.
jag skrek till henne att hon skulle komma och öppna.. Hon öppnar jag välter omkull dammsugaren och rusar in på mitt rum och surar. Jag kanske beter mig som ett dampbarn men jag blev så jdjdsfjfnsdfhjdsnvjsdnvnda a fgfda fvasa fdnsdfnjdnjofdvnhdjahfvudsa, så snälla förstå mig -.-'''''''''''''''''''''''''''''. Man skulle ju lika gärna kunna släppa en bomb bredvid henne utan att hon vaknade !?
hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0