Jag SUGER på spanska !

2010-07-18
22:01:21

Har kollat klart på bring it on nu :).

Asså, jag fick såhär skit ont i magen nyss.
Jag är skit nervös inför åttan för att vi ska få betyg. Asså seriöst.
Mest för spanskan för jag suger på spanska ! jag fattar ingenting!.
Jag döör -.-.. Alla på spanskan är skit duktiga & så lilla jag hurrey (!).
Det enda jag är minst orolig för det är svenska & slöjd -.- lucky me, det kommer jag långt på i mitt liv -.-.
Jag borde ha lyssnat i sexan när vi började med spanska fanfanfanfanfan ! Asså det här är fan inte sant -.-.
Min mamma & bror lästa spanska i skolan & dom hade mvg, vad är det för fel på mig -.-.
Jag är svartafåret i familjen när det gäller spanska, bähähähäh.
Okej, nu måste jag sluta skriva & tänka på det.

Vet inte vad jag ska göra nu :/..
Ska väll kolla runt på datan lite.
Skriver mer senare.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0