Klamyddia Klamyddia

2010-07-23
08:44:26
Hej! Nu är jag vaken. Ha-ha. Vaknade av en ungjävel som grina och skrek för att den var typ kissnödig. Man ba men va fan gå och kissa då istället för att väcka hela Jävla campingen!-.- fy fan va irriterad jag blev. Lixom man försöker inte tysta ner ungen kl typ kvart över 8 på morgonen? Nej! Vi låter den skrika och säger Lungt och sansat men gå och kissa då! Puh, sådärja. Behövde bara få ur mig alla aggressioner!:) när jag vaknade Kom jag och tänka på klamydia klamydia. Fast med ett speciellt uttal. =) bara 2 förstår. :') Hihi, saknar mina små powerpuffpinglor mycket! Fast snart så. Då ni. Snart kommer jag. Iaf Min hund är ett mongo.-.- jag vaknade kl 4 av att hon klättrade på mig/ madrassen. Utanför tältet..! Aja, igår var jag på ullared. Men gick aldrig in.. Jag fick gå i affärerna utanför.. -.- men jag köpte iaf en väska för 100 kr och en tidning, fick ett skor av mamma och köpte munkar till hela fadderullan. Påtal om tidningen så var en tjej i Min klass med där. :O Anyways, nu ska jag gå och äta frukost. Puss!:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0