Lite brunare & mycket tröttare xD.

2010-07-02
21:39:40

Hej bloggen.
Nu är jag hemma och är super trött.
Har fått lite färg på kroppen det är ju good (a).
Var riktigt mysigt där bort & mammas kompis son Eric är så jävla sööt !
Haha, kolla.
När mamma typ satt sig på "hans" plats så började han typ skrika ba: dejt däja äj min plats! *buhuhu*
haha, mamma bara oj det visste jag inte *så flytta hon på sig* *han blev nöjd*.
Sen så åkte en kille med båt förbi oss och det var deras granne.
Han ba: Det är kris ! det är kris ! det där var kris !
Haha, men ni som inte fattade så hette den hära snubben Kriss, Chriss, Criss ngt sånt :p.
Fyfan vad alla garvade xD.
Han är så söt :).
Beccie och jag badade i salltvatten och jag visste inte det så det blev en chock när jag hoppade i xD.
Knas knas knas ! .. 
Imorgon blir det strand, shweitzebadet igen *stav*.
Skit trött just nu somnade i bilen hem, höhö..
Vi hörs senare :D!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0