Sweet like sugar ;)

2010-07-19
20:31:27

Har precis kommit ut från duschen, så nu är jag sweet like sugar :D.
Har på mig ett par svarta shorts med en rosa krona på & min nya ljusrosa tröja.

Jag är fortfarande trött -.- ...
Vad händer imorgon då ?..
jag vet inte kanske ringer någon eller så om jag orkar.
Jag kanske borde skaffa mig ngt intresse att syssla med ?
Fast inte ridning eller handboll det har jag gjort och det ena kan jag inte göra längre & det andra
är inte min grej.
Fast innebandy det är roligt, hm.. jag får se. Eller bevminton *stav* det har jag nästan alltid varit bra på eller
jaa.. kanske inte jätte bra men ja -.-.
Fotboll är rolig men jag suger på det och det enda jag gör är att sparka alla på smalbenet, yey.
Fast inte med flit ofc :P.
Jaja, får tänka på det :P.

Nu ska jag käka lite chips.
Chao !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0