Ångest..

2010-08-01
00:04:21
  1. Hello bloggen.
    Nu är jag så där happy som jag ska vara =D.
    Det är tack vare the sims (a). Har fått låna det av vackrasteElinBebisBlue :D, så snällt :D.
    Jag tar fan hand om hennes skiva som om den vore mitt barn -.-, jag har till och med puttsat den en gång !? , man ba: eeh , hjälp ? , hhihiihihhi 8D.
    Jag vill göra ngt busigt nu , hahhahaha ! jag är hyper !
     jag vill springa, jag vill cykla, jag vill åla ! aaah, wonderbar kväll inte sant ??
    buhiuuhuhu, jag känner att jag är konstig :'(...
    Okej , nu måste jag fan ta ett chillpill här :o..

    Vet ni vad jag har fått höra av Beccie & lite av Elin nu i snart en vecka.. : Du kommer aldrig komma på vad vi ska köpa till dig i födelsdegaspresent. Du kan aldrig gissa vad du ska få i födelsedagspresent.. Man ba : *snorkel*..
    Fast det är ju ungefär det jag har gjort. Haha, Beccie blir typ galen av att jag inte undrar vad jag ska få. Så hon säger åt mig att gissa men även om jag svarar rätt så kommer hon fortfarande inte säga om det är rätt.
    Ärligt talat så vill jag inte veta Beccie la Boo ! :D(a)..

    För eran information så fyller jag år den 13 augusti :D.

    Ahapp, nu säger mamma att vi kanske åker utomlands om någon vecka.. Förmodligen till Grekland.
    Jag vill VERKLIGEN åka men.. Milton.

    Min bebis lixom , vad ska jag göra med honom. jag kan inte ta det lungt om inte jag vet att han har det bra :/..

    Btw, mamma vill åka till Santorini lägger upp en bild snart.
     Hon sa typ att jag fick stanna hemma?? Fast med min bror ofc :p.
    Vi får se..


    Där har ni lite bilder på Santorini.. Visst blir man sugen :/?
    Jag ♥ Hemmaland :).
    Skulle jag åka så skulle jag missa, the voice, skolstarten, min födelsedag i Sverige och resten av sommarlovet i Sverige med vännerna & hunden. Mamma vill åka i två veckor :o..
    help !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0