Bildbriiiiiist alla ! så ni vet (a)

2010-06-18
23:17:50

Hej bloggen.
Sitter just nu och kollar på skor, kläder osv..
Efter mitt förra inlägg åt jag & drog ut till Aida & Fatima, vi gjorde typ inget,
men det var kul ändå ;). Imorgon koooooooooooooooooommer Emmmmmmmmmmmmma hem !
yeyyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeeyeyeyeyey ! hon kommer att sätta liv i luckan nu :D.
Sheat va kul det ska bli när vi fyra är samlade -^.^-.
Gick hem vid typ tio eller ngt, för att det regnade och ingen ville komma ut & så hade vi ingenstans att gå.
Nu sitter jag här och dricker sockerdricka i min ensamhet *snyft*.
 På söndag kommer Beccie bejb hem :). Då kommer det att bli ännu bättre uppdatering.
Vad händer imorgon.. typ inget. Skulle sovit hos Sofie men det blev inte så. Så vi ska ta det en annan gång :(.
Jag saknar henne :').
Ska kolla på kläder igen :).
Hörs senare kyssar!

ni vet.. bildbrist, höhö..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0