Bloggar

2010-06-21
19:28:11
hej :) sry att jag inte har bloggat på ett tag men som ni vet så har jag ju varit i skara så då hade jag ingen tillgång till bloggning förutom mobilbloggning, men det är ganska dyrt på det sättet jag gör så jag sket i det. Men nu vet jag ett ännu bättre sätt så det kommer komma bilder när jag mobilbloggar. :) Öhm, mitt bankomat kort har blivit spärrat för jag skrev fel för många gånger. :S Men jag glömde helt & hållet bort koden.. =/ Så nu måste jag vänta ett par dagar på en ny kod.. Så jag kan inte köpa ngt föräns då. Menmen, idag har jag varit i stan med c & e. Hittade ett par beiga shorts som var Aaas skööna! :D Löved them. ;) Vi ska iaf åka te stan ngn gång i veckan också så ska jag köpa lite saker & kanske dom andra två också. :) Vi ska träffas senare. Ska bara äta & sånt. Men det kommer inte bli så mkt bloggning från min sida på ett par dagar. Vet inte hur många men min dator är hos mamma så jag kan inte blogga så mkt. Men just nu lånar jag pappas dator. :') Hihi, vi hörs imorrn trorja. :) Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0