C':

2010-06-13
03:20:06

Hello :).
Här sitter jag klockan tre på kvällen och kollar på film höhö..
Kollar på John tucker most die för tredje gången i mitt liv, tihihi.
Satt med Beccie på msn, fast vi var inte så sociala, haha. Det var för att hon satt
och kollade på film and me two ;).
Ska nog inte se klart på hela filmen för att när den ä klar kommer klockan vara runt
fyra och då kommer jag vara helt D Ö D imorgon när jag ska upp :P.
Kan ju trotts allt inte sova allllllllllllllllllllllt för länge, tihihi.
Gud så tråkigt inlägg men har jag lovat fem inlägg så ska det för f a n bli det, lippie :).
Som ni förstår så kommer nästa inlägg bli ett "godnatt inlägg" så ni som sitter och väntar på att vi ska
skriva och är jätte trötta så gå och lägg er nu ;). But remember tomorrow it's gonna be 16 inlägg tsm.
Don't miss that !
Kommer nog inte att bli så många under dagen men senare:).
Jag är faktiskt inte trött :D.
Hurrey för mig ! ingen är inne på msn & jag hör fåglarna "sjunga" där ute -.-..
Shut up ! (a).. Lippie lippie lippie, skoj skoj skoj. Okej, kanske en aning övertrött eller vad säger ni x'D?
Haha, men aja vi hörs om en kort stund ;).
Godnatt alla som går och lägger sig nu chao !

I am a hardrocker, daaaaah ! :3 <-- so cute.. like me (a).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0