Dagens hiss&diss

2010-06-13
13:13:54
Nu känner jag mig som en ny människa. Faktist. Är så fräsch som man kan bli. :') haha, snart ska jag sminka mig & föna håret. Funtar på lockigt elr plattat idag. Hmm, äsch, det får vi la se sen. Skrev bara detta inlägg för skrivandets skull.
dagens hiss&diss
Att bo i hökarängen. Man har nära till i princip allt. Farsta är bara en station iväg med tuben. Tar ca en kvart att åka till t-centralen. Vivo ligger här. :'D & dessutom typ alla mina vänner bor här.
Vet ens ngn vad hökarängen är? Det finns inget bad som är riktigt nära. Det närmsta är typ 20 min gå avstånd. Det är helt dött på kvällarna elr när det inte är spec fint väder ute. Förutom alla "krökar barn" som hänger på vissa ställen. Man ba jo men hej jag är med er idag för det är dött överallt förutom här men bara så ni vet ska jag vara hemma till elva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0