Dear john

2010-06-28
14:35:08

Hahah, fyfan vad jag har gråtit nu xD.
Jag har fan gråtit så jag inte vetat vart jag ska ta vägen xD, patetiskt huh ?
Anyway, det blev ingen Honey utan det blev dear John. Många eller ja några stycken har rekomenderat den
och det gör även jag :'). Så jävla bra ! jag älskar den :*.
Fast jag undrar vad som hände i slutet om dom blev tillsammans igen (?).
Aja, nu ska jag bara duscha sen ska jag ut med mini :].
Euw.. jag ser en stor typ mygga ? den sitter på väggen, nice -.-..
Vad ska vi prata om då ;)?

Idag verkar det som om jag bara ska vara hemma *snyft*.
Nej men jag vet inte vart Beccie tog vägen, haha.
Jag lovar hon ligger säkert och sover det var alltid så förut.
Eller kanske inte nu :P? klockan är lixom halv tre xD.
Aja måste sticka nu pussar !

Var/är mina ögon svullna ? dom ser lite svullna ut :S?...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0