film igen :D

2010-06-15
13:22:48

Godmorgon alla !
sitter här i ensamheten :').
Nej men med Milton :), chattar lite med Viktoria oxå :).
Idag vet jag inte vad jag ska göra men ska försöka få tag på några kompisar.

Till Beccie.
Om du har lust att göra ngt så logga in på msn lr ring mig :)!

Igår kollade ju jag på picture this den är skitbra ! men jag hade redan sett den.
Jag visste inte bara att den hette så och samma med meangirls den hade jag oxå sett
men visste inte att den hette så :).
Om jag skulle få välja vilken jag tycker var bäst så var det nog picture this.
Nu ska jag kolla på uptown girls i väntan på att ngn ska ringa, smsa lr logga in på msn *snyft*
aja vi hörs när filmen är slut puss !


Skrivet av: Filippa
2010-06-15
14:18:38

SV: jag ska till molkom som ligger utanför karlstad. vart ska du ? =)


Blogg-adress: http://liippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0