Filmen är helt klart slut;)

2010-06-13
02:13:07

Tjatja igen ;).
Filmen är slut nu :).
Asbra, fast det viste jag redan jag har ju sett den på bio :).
Jag tror att det var med Elin men jag är inte säker :S.
Aja, chattar lite med Beccie ska ta och ladda ner lite andra filmer oxå :)
Det här är mitt tredje inlägg så det är bara 2 kvar sen :P. Poor you ;).
Haha, anyway, sheat va jag är kissnödig :O, haha, kanske lite väl mycket information eller vad säger ni ?
haha.. som ni kanske förstår ska jag gå på toa ni nu men det kan vänta lite :).

Imorgon ska jag typ vara med några kommer inte ihåg vilka :P.
Det var jag & Beccie som såg till att alla vi skulle träffas (a).
Det är ju sommarlov så vi alla måste ju träffas, det är ju roligare när man är fler eller vad säger ni ;)?.

Behöver eran hjälp nu :D.
Jag kommer inte på någon film så kan inte ni säga vilka som är era favorit filmer ?
skulle ni göra det så skulle det vara helt great.

Aja jag måste gå nu innan jag kissar på mig xD & det vill vi ju inte eller ?

Haha, cya !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0